Forum dyskusyjne miłośników twórczości J.R.R. Tolkiena
w sieci od 11/2001
 
Gospoda(1) | Zasady Forum | FAQ | Szukaj | Kalendarz |  Zarejestruj się |  Profil | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości | Zaloguj

Witryny zrzeszone w forum:
Hobbiton  Pod Rozbrykanym Balrogiem


"Ktoś musi ciągnąć dalej zaczęty wątek." Bilbo, Władca Pierścieni


Temat: Third Age: Total War (Strona 1 z 1)

  skocz na koniec strony
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum tolkienowskie -> Karcianki tolkienowskie i inne gry Wydruk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomzab
Mieszkaniec Shire


Dołączył(a): 16 Lip 2008
Wpisy: 3



Wysłany: 24-07-2008 21:32    Temat wpisu: Third Age: Total War Odpowiedz z cytatem Szukaj na forum

Jest modyfikacja do Medieval 2: Total War

Akcja dizje się w 3 erze w wojnie o pierścień (WP)

Mod nie jest jeszcze skoncozny, ale trawją nadal prace. Już są zorbione 3 frakcje i mapa oraz kilka innych szczegółów. Reszta informacji jest pod tym linkiem (subforum moda)

http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=654
Powrót do góry
 
 
arcyzuzel
Mieszkaniec Shire


Dołączył(a): 05 Maj 2017
Wpisy: 2



Wysłany: 08-05-2017 22:34    Temat wpisu: Odpowiedz z cytatem Szukaj na forum

Ludu forum,
dziwie się ze poza zapowiedzią brakuje tutaj postów, chciałbym polecić ten mod, bowiem chyba nie innego ma moda/gry która pozwoliłaby otworzyć wielkie bitwy śródziemna(no może bez przesady, silnik gry jest już nieco stary i więcej niz 20 tyś ludzi i to początkowo ze sporymi lagami, póki się nie wybija w trakcie, wystawić na mapie nie sposób.)
Na chwile obecną wydano wersje 3.2 moda i z tego co mi wiadomo, dzieło uznano za rzecz skończoną, mod obecnie daje oczywistości typu mapa śródziemna, całkiem ładnie z resztą oddana, najistotniejsze miasta typu minas tirith i morgul, edoras, Amon Sûl, isengard, miasto pod górą, rogaty gród etc, zostały osobno wielkim pietyzmem przemodelowane(co biorąc pod uwagę ograniczenia silnika robi wrażenie) jednostki wzorowane na tych filmowych, jeśli chodzi o te nieprzedstawione w filmach Petera Jacksona typu dale, czy krasnoludzkie, wspomagano się książkami i/lub zdawano się na własne wizje.( są nawet enty, mumakile i jedyny pierścień który po znalezieniu należy zniszczyć, bądź gdy gra się zła frakcją zwrócić Sauronowi Język)
Mod rozpoczyna się 2980 roku trzeciej ery, dostępne frakcje to
-Gondor
-Rohan
-leśne elfy(połączone dominium Thranduila i Galadrielia)
-Wysokie elfy( Rivendell plus szare przystanie)
-Krasnoludy jako całość
-Dale
-Wolne ludy z Eriadoru(możliwe jest po spełnieniu pewnych warunków odrodzenie królestwa Arnoru)
-Isnegard
-Orkowie z gór mglistych
-Orkowie z gundabadu
-Mordor
-Harad
-Rhun
Oprócz głównej kampanii, można spróbować swoich sił także w fabularyzowanej kampanii drużyny pierścienia.
krótki filmik jak to to wygląda
https://www.youtube.com/watch?v=lky9diYN6Qo
http://www.moddb.com/mods/third-age-total-war

Oczywiście modach podobnie jak świecie nie ma próżni, jeśli jedna ekipa uznała ze nie ma sensu dalej pracować dalej, znajdą się tacy co poprawią pewne niedoróbki, dodadzą coś od siebie etc tak pozwstalo całkiem sporo różnych większych czy mniejszych submodów instalowanych na podstawkę moda, z nich wszystkich chciałbym polecić dwa największe i najbardziej przemyślane z nich.

Pierwszy z nich to Massive Overhaul Submod w skrócie MOS, który stanowi komplikacje wielu mniejszych modów plus autorskie modyfikacje twórców(ostania wersja to 1.7), mod oprócz tego ze rozbija elfy leśne na te z Lothorien i z leśnego królestwa i dodaje dzikich ludzi z dunlandu, sporo nowych jednostek, mnóstwo skryptów umożliwiając zwołanie białej rady, inwazje Saurona, kontr inwazje sił zachodu, skrypt dyplomatyczny( zachód vs siły Saurona, bez niego zdarza się ze ai głupieje i np krasnoludy wypowiadają wojny elfom) nieśmiertelne nazgule, wojska przysłane przez ludzi wschodu bezpośrednio pod komendę mordorowi, inwazje korsarzy z umbaru, możliwość wskrzeszenie zniszczonych sojuszniczych frakcji etc.( niestety jeśli ktoś dysponuje słabszym komputerem przez natłok skryptów, przewijanie tury nieco trwa) Sama rozgrywka toczy sie z wolna, ciężko o pieniądze, przyrost naturalny i z początku o wielkie armie, budynki są drogie, frakcje zła zostały wzmocnione, bowiem uznano ze są nieco zbyt słabe w porównaniu do TATW. Mod jest już wybitne dopracowany i moim zdaniem mimo wszystko lepszy od tego co tym o którym poniżej.
Strona do pobrania
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?633382-MOS-the-ultimate-T ATW-experience-version-1-6-2-for-Third-Age-3-2-released-25th-Dec
spolszczenie
https://drive.google.com/file/d/0BxQ_BMl5EMi0OU4zTFNZZUUxcmc/view

Drugim submodem jest bardzo prężnie ostatnio rozwijany jest Divide and Conquer z aktualnie z numerkiem 1.2
naturalnie jak każdy inny submod dodaje nowe jednostki, masę nowych prowincji na mapie kampanii, nowe mapy bitewne i zamki, poza tym mod posiada wuchte nowych frakcji
poza tymi z vanilli dodaje
-Resztki Angmaru
-Cień z mrocznej puszczy aka dol Guldur
-Korsarze z Umbaru wydzielni z południowców
-Krasnoludowie podzielni na tych z Ereboru i żelaznych wzgórz, Ered luin i wyprawę na khazad dum(ai w drugiej turze automatycznie zajmuje morie)
-Księstwo Dol Amroth wydzielone z Gondoru
-Wolne ludy z Eriadoru podzielono na strażników północy(bardzo ciekawa frakcja do gry, czuć ze gra się niewielkim szczepem), shire i ziemie Bree.
-Dolinę Dorwinionu
-Elfów podzielono na z Lothorien, leśnego królestwa, siedzibę Elronda i tych z szarych przystani.
-Dolina rzeki Anduiny aka Beorningowie
-Klany z Enedwaith
-Dunalnd
-Wariagowie z Khandu

Tury o dziwo mimo większej ilości frakcji chodzą znacznie sprawniej niz w mosie(polecam wiec submoda szczególnie tym ze słabszym komputerem), znacznie szybciej rozgrywka się rozkręca, bo już około 60-70 tury ma się dostęp do najlepszych jednostek i wielkiej ich ilości, niestety zauważyłem po paru rozgrywkach ze złe frakcje nie dają sobie rady z naporem tych dobrych. mimo wszystko widać wielki postęp od wersji 0,5 od której zacząłem przygodę z tym modem i liczę ze mimo wszystko mod ten ma szanse przebić MOSa:P
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?752080-DaC-Installation-a nd-Download
spolszczenie
http://www40.zippyshare.com/v/XgqTKYhf/file.html

Suplement

Third Age toal war i jego submody to nie jest jedyna próba przeniesienia świata wykreowanego przez Tolkiena do gier z serii Total War( na chwile obecną trwają prace nad modem do Atylli total war, aczkolwiek przez bardzo restrykcyjną politykę twórca gry polegającej na praktycznym zablokowaniu poważnych modyfikacji czy to map bitewnych czy to samej mapy kampanii(jakieś karkołomne próby obejścia tego widziadłem na yt, mimo wszystko wątpię czy to się powiedzie) raczej w najbliższym czasie, o ile w ogolę zobaczymy, mod nie ma szans wyjść, obecnie widziałem tylko możliwość rozgrywania castom battle i to przez zamknięta grupę testerów. Drugim pączkującym modem jest Silmarillion Total War, tym razem na silniku pierwszego rome total war, który ma pozwolić zatopić się w klimat wojen o Beleriand)
Obecnie można zagrać w

Second age Total war
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?277931-Second-Age-Total-W ar-Version-2-3-(Third-Age-3-2-compatible) mod również do medivala II z dodatkiem kingdoms, po samej wielkości pliku widać ze jest to mały projekt który tylko lekko dostosowuje TWTA, do wydarzeń drugiej ery, mimo wszystko uważam go za wartego przetestowania, bo ile można walczyć o ten piercień?Język ( obecnie trwają prace nad bliźniaczym do tego submoda dziełem, aczkolwiek z tego co przegadałem wątek twórcom jeszcze trochę zejdzie nim otrzymamy alternatywę wobec w/w moda:P)

Lord of the rings total war
http://www.moddb.com/mods/the-lord-of-the-rings-total-war
Starusienki mod do pierwszego rome total war na dodatku aleksander, polecam każdemu szczególnie jeśli ktoś ma komputer na korbkę, chociaż zaznaczam ze mod nie jest zły, jest nawet pod niektórymi względami lepszy( tutaj nie przerobisz orków na elfów, mod automatycznie zeruje populacje miasta po jego zdobyciu) są skrzydlate bestie Nazguli !(jedyny mod który coś takiego oferuje)
same jednostki są tez bardziej filmowe

last but not least, The Fourth Age: Total War - The Dominion of Men
http://www.moddb.com/mods/the-fourth-age-total-war
Mod oparty na zarzuconym przez Tolkiena cieniu Morodu( pod starego romka), które budzi sie w jego dawnej domenie, czy zjednoczone królestwo oprze się raz wtóry już nie spersonalizowanemu złu ? Tym razem już bez pomocy Elronda i samych elfów, których zaledwie resztki pozostały we w sródziemiu?
Powrót do góry
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum tolkienowskie -> Karcianki tolkienowskie i inne gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Temat: Third Age: Total War (Strona 1 z 1)

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dodawać załączników w tym dziale
Nie możesz ściągać plików w tym dziale

Powered by phpBB2
Copyright © tolkien.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.